vrijdag 3 april 2020

Dagtaak 13 + Correctiesleutel en ook reeds Dagtaak 14



Goeiemorgen mijn lieve Jungle Greenertjes!

Vandaag de laatste dag voor de paasvakantie begint.
Dit wordt dus ook de laatste keer dat ik taken doorstuur naar jullie.
Tijdens de vakantie laat ik jullie met rust, het is dan ook VAKANTIE voor jullie! Hopelijk kunnen jullie er toch van genieten en leuke dingen doen thuis, samen met broers, zussen, mama, papa,  .... 
Jullie mogen me altijd iets laten weten natuurlijk hé in de loop van die 2 weken. Ik ben altijd nieuwsgierig naar wat jullie allemaal uitspoken :-). Mochten jullie nog knutselen, dan mogen jullie me ook altijd een fotootje doorsturen van jullie, samen met jullie kunstwerken :-)

Ik kan ondertussen ook al vertellen dat alle leerkrachten, samen met de directeur, heel hard aan het werk zijn achter de schermen... Dit voor mocht de school toch niet opengaan na de paasvakantie... Maar daar horen jullie in de loop van de paasvakantie meer over.

Hier dagtaak 13 met correctiesleutel, maar ook al dagtaak 14, hier nog zonder correctiesleutel, die volgt later.


Lieve groetjes en een dikke knuf!

Dagtaak 13


Dagtaak 13 Correctiesleutel

Dagtaak 14

Geen opmerkingen:

Een reactie posten